My Lunchtime Encounter

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Amateur

My Lunchtime EncounterSo again, debated on putting this out there… It’s embarrassing, annoying me and it’s kinda funny (from y’alls perspective), so Im gonna share. Y’all seem to like my pathetic and funny stories. A couple of weeks ago now I tried again to meet someone to fuck. He is a young 29yo black man within 25 minutes of me. We met twice for lunch to chat and we made out a little in the car each time. The third meeting I met him at his house but I was on my period and he is not down with that (of course my luck…) so I knew we weren’t gonna fuck, we made out pendik escort and I sucked him until completion. I did not pursue him, he is persistent and friendly. He is attractive and patient. He has a nice dick and a steady girlfriend (who does not live with him) and his own apartment. He is a simple man, simple life. There were no sparks on my end, but since he was so persistent and patient and pleasant, I decided one day when I had some free time (I like never have any) Id see if he was available and he was. He took an extended lunch from work. We had 2 hours minus escort pendik a little time for dressing etc… So lets say an hour and a half. Plenty of time for a good pounding right? Haha Wrong. He has messaged me way more than once that he couldn’t wait to have that big, white, older woman ass in his presence ready to fuck it. He was excited about it. That makes me excited about it haha! He Wanted me. He pursued me. (I don’t chase men) He didn’t give up. I like those qualities. The last time I met him before was probably 4 months before this meeting. He said, “If I woulda pendik escort bayan know that it woulda been that long, I mighta said “fuck the period and had you anyways.” Haha I get to his house and we kiss on the sofa, he got hard (just emphasizing this for later haha) and asked me to the bedroom. We go to the bedroom and I get completely naked and he eats me, and I stop him and tell him I wanna be fucked and he’s completely soft. So I suck him and nothing. I mean I really suck him. Haha Nothing. He starts to worry and says lets sit and lemme breath for a minute and chill. We kissed and I kissed his neck and hands exploring his body. He says, try again (head) and I do. Nothing. He decided he’s gonna eat me since his dick isnt co-operating but the way he does it isn’t gonna make me cum.

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Yayımlayan

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir